Search
Now showing items 1-2 of 2
Girişimcinin Sihirli Anahtarı : Marka
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2008)
Günümüzdeki yoğun rekabet ortamında kalıcı bir markaya sahip olmak, işletmelerin başarılı bir pazarlama stratejisi uygulayabilmeleri için son derece önemlidir. İstek ve ihtiyaçları sürekli olarak artan ve giderek daha zor ...
Üçüncü Safhadaki Girişimciliğimiz ve Geleceği
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2006)
Kapitülasyonların sagladıgı avantaj, sanayi devriminin olusturdugu rüzgarla birlesince yabancı ticaret erbabı karsısında Osmanlı yerli esnaf-tüccar grubu hızla eridi. Yerli girisimciligi koruma ve gelistirme amacıyla 1820’li ...