Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "McNeill, Nathan" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    Enhancing the quality of engineering graduate teaching assistants through multidimensional feedback
    (2011) Cox, Monica F.; Hahn, Jeeyeon; McNeill, Nathan; Cekic, Osman; Zhu, Jiabin; London, Jeremi
    This paper describes the Global Real-time Assessment Teaching Tool for Teaching Enhancement (G-RATE). It is a tool framed around the elements of Bransford, Brown, and Cocking's (1999) "How People Learn" framework and informed from data collected via laboratory observations; focus group interviews with engineering supervisors and graduate teaching assistants; and undergraduate student surveys. The G-RATE allows various stakeholders (i.e., classroom observers, administrators, graduate teaching assistants, undergraduates, and students) to provide feedback about the pedagogical practices of graduate teaching assistants within a laboratory session. Future applications of the tool include the creation of pedagogical profiles for instructors and the dissemination of the tool across multiple educational environments.

| Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim