Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Aktan, Ebru" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 3 / 3
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    Early childhood education in Turkey: pre-school teachers' attitudes towards diversity
    (Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2011) Divrengi, Mihrap; Aktan, Ebru
    This study examines preschool teacher attitude to respect for diversity. Findings are based on analysis of questionnaire responses gathered from a sample group of 685 teachers administered in five Istanbul districts between 2006-2007, and analysed by frequency, percentage and Chi-square.
  • [ X ]
    Öğe
    Okul Öncesi Öğretmenlerinin Düşünme Eğitimi ile İlgili Tutumlarının İncelenmesi
    (2011) Mutlu, Ebru; Aktan, Ebru
    Araştırmanın amacı, okul öncesi öğretmenlerinin Düşünme Eğitimi ile ilgili tutumlarınınincelenmesidir. Araştırmada veri toplamak üzere, araştırmacı tarafından geliştirilen ÖğretmenTutum Ölçeği kullanılmıştır. Ölçeğin Cronbach Alfa katsayısı ,96 olarak hesaplanmıştır. Araştırmasonuçlarına göre, okul öncesi öğretmenlerinin Düşünme Eğitimi konusunda olumlu düşünceleresahip oldukları; ancak amaçlar ve öğretmen rollerine ilişkin farklılıklar gösterdikleri tespitedilmiştir. Özel kurumlarda çalışan öğretmenlerin konuya ilişkin tutumlarının, resmî kurumlardaçalışanlara göre daha olumlu olduğu ve mesleğe yeni başlayan öğretmenlerin Düşünme Eğitimikonusunda daha girişimci ve yenilikçi oldukları saptanmıştır. Araştırmanın sonucunda, okul öncesiöğretmenlerine yönelik hizmet içi eğitimlerin düzenlenmesi ve okul öncesi eğitim kurumlarındauygulanmakta olan program içerisinde, çocuklara düşünme becerilerinin kazandırılması amacı ileDüşünme Eğitimi’ne yer verilmesi önerilmektedir.
  • [ X ]
    Öğe
    Perceptions of the EU and Democratic Values
    (VS Verlag fur Sozialwissenschaften, 2013) Eryaman, Mustafa Yunus; Genc, Salih Zeki; Aktan, Ebru
    The European Union (EU) with its 27 Member States and 3 official candidate states is an important example of a region with a culturally diverse population. The existence of culturally distinct and different groups prompted the EU with its wealth of different languages and complex historical roots, to pay attention to the concepts of multiculturalism and multicultural society (Ireland, 2004; Vertovec and Wessendorf, 2004; Pennix and Spencer, 2008). Multiculturalism itself has become the central discussion of a political-ideological debate. In this debate, multiculturalism has been identified as a failed public policy since minorities remain outsiders and that they did not participate in the social and political life of the EU countries (Vertovec and Wessendorf, 2004). © 2011 VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH. All rights reserved.

| Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim