Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Tekir, Sinem" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    An investigation into the relationship between students attributions, mediated learning experience and motivation in English language learning
    (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2012) Tekir, Sinem; Erten, İsmail Hakkı
    Bu çalışma İngilizce dersinde aracılı öğrenim deneyiminin öğrencilerin atıfları üzerine etkisi olup olmayacağını ortaya çıkarmayı amaçlamıştır. Bu araştırma, öğrencilere kendi İngilizce öğretmenleri tarafından, aracılı öğrenim deneyimi sağlanmadan önce ön-test ve sonrasında son-testlerin uygulandığı bir yarı deneysel, tek gruplu, zaman serisi şeklinde bir çalışmadır. Çalışma Altınoluk Niyazi Erol İlköğretim Okulu, Altınoluk, Balıkesir'de gerçekleştirilmiştir. Katılımcılar 2010 yılının birinci sömestrindeki 7. Sınıf öğrencileridir. Dönemin başında öğrencilerin atıflarını ölçmek için atıf anketi ve motivasyonlarını belirlemek için tutum ölçeği uygulanmıştır. Bir süre sonra öğrencilere öğretmenleri tarafından sekiz hafta süre ile aracılı öğrenim deneyimi sağlanmıştır. Sürecin sonunda, son-test olarak aynı anket ve ölçek öğrencilere uygulanmıştır. Sonuçlar arasındaki farkları ölçmek amacıyla Sosyal Bilimler için İstatistik Paketi (SPSS) kullanıldı. Veri analizleri sonuçlarına göre, sekiz haftalık uygulama sürecinin büyük bir fark oluşturmak açısından yeterli olmadığı ortaya çıktı. Ancak, yine de öğrencilerin başarı atıflarında değişiklikler olduğu gözlendi. Bu nedenle, dil sınıflarında daha iyimser öğrencilere sahip olmak amacıyla, aracılı öğrenim deneyinin uygulanması önerilebilir.Anahtar Kelimeler: Atıflar, Aracılı Öğrenim Deneyimi, Motivasyon, Yabancı Dil Öğrenimi.

| Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim