Search
Now showing items 1-10 of 10
Senior pre-service English language teachers' perceptions of preparedness to teach: Sources and changes
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2017)
Senior pre-service English language teachers’ perceptions of preparedness to teach: Sources and changes This study primarily aimed to examine senior pre-service English language teachers’ perceptions regarding their ...
The impact of rater experience and essay quality on rater behavior and scoring
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2018)
Bu tezin amacı, puanlayıcıların geçmiş puanlama tecrübeleri ve değerlendirilen kompozisyonların kalitesinin, puanlayıcıların değerlendirme esnasında sergiledikleri davranışlar ve kompozisyon puanları üzerindeki etkilerini ...
L2 English grammar through form focused instructional design
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2018)
İngilizce öğretiminin kalitesini iyileştirmek için başlatılan mevcut girişimleriden birisi, ikinci dil ediniminde karmaşık bir konu olan İngilizcenin yabancı dil öğrenme ortamında yapı odaklı öğretimin uygulanmasını ...
Ideological and hegemonic practices in globally and locally written efl textbooks
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2018)
Yabancı dil veya ikinci dil olarak İngilizce öğrenimi öğrenenlerin değer ve fikirlerinde öylesine yüksek etki yaratabilir ki, on yıllar boyunca sosyal kuramcılar ekonomik gücü yetersiz olan bazı ülkelerin bazı milletlere ...
Designing a training model for erasmus candidates to improve their intercultural communicative competence
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2018)
Literatürdeki tüm teorik çerçeve ve önerilere rağmen, öğretmenler, ders kitabı yazarları, kısacası tüm paydaşlar için öğrencilerin kültürlerarası iletişimsel becerilerini nasıl geliştireceklerine yönelik somut önerilerin ...
Exporing EFL instructors' experiences with distance education
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2018)
Türkiye'deki üniversite düzeyinde İngilizce Öğretimi oldukça sık araştırılmış bir alandır. Zorunlu İngilizce dersleri de bu geniş araştırma alanının bir parçasıdır. Zorunlu İngilizce dersine kayıtlı yüksek öğrenci sayısı, ...
Genre-based instruction and genre-focused feedback: A multiperspective study on writing performance and the psychology of writing
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2019)
Bu çalışma Tür Temelli Öğretim ve tür temelli dönüt'ün bir tür olarak edebi analiz kompozisyonu hakimiyeti, yazma performansı ve yazma psikolojisi üzerindeki olası etkilerini ortaya koymayı amaçlamaktadır. İkinci olarak, ...
A case study on the implemantation of distance EFL education
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
Uzaktan eğitim kavramının varlığı çok uzun bir süreye dayanmaktadır ve bugüne dek birçok araştırmacı tarafından farklı açılardan, özellikle de pedagojik bakış açısıyla incelenmiştir. Ancak, uzaktan eğitimin hala birçok ...
The impact of learner strategies on the development of oral proficiency skills of elt prospective teachers
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2019)
Dil öğretimi ve öğrenimine yenilikçi metodolojileri, teknikleri, materyal ve akıllı teknolojileri sağlama isteği ve bu yönde süreklilik arz eden çabalar, eğitim alanlarındaki uzmanlar tarafından ve ayrıca eğitim politikacıları, ...
An analysis of motivation and beliefs of pre-service EFL teachers about language learning and teaching
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2019)
Anaokulundan üniversiteye kadar olan öğrenme tecrübeleri düşünüldüğünde, öğrenme ve öğretme hakkındaki inançlar hem hizmet-içi, hem de hizmet öncesi öğretmenlerin zihinlerine derinlemesine işlemiş ve burada yapılanmıştır. ...