Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorÇolakoğlu, Tanju
dc.contributor.authorÖrnek, Ali Şahin
dc.date.accessioned2016-07-20T08:57:01Z
dc.date.available2016-07-20T08:57:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationÇolakoğlu, T. ve Örnek, A. Ş. (2016). Üstlerin sahip olduğu duygusal zekâ yetilerinin, astlar tarafından algılanması ve astların motivasyonları üzerinde etkisi: ÇOMÜ öğretim elemanları ve öğrencileri örneği. Yönetim Bilimleri Dergisi, 14 (27), 605-642.en_US
dc.identifier.issn1304-5318
dc.identifier.urihttp://ybd.comu.edu.tr/images/form/dosya/dosya_817390.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12428/1553
dc.description.abstractSon yıllarda gerçekleştirilen araştırmalar, insan kaynaklarının duygusal beklentilerini anlamak ve tatmin etmek konusunda duygusal zekânın anahtar role sahip olduğunu göstermektedir. Bu çerçevede duygusal yeterlilikleri yüksek üstlerin (yönetici, lider, akademisyen vb.) astları (çalışan, takım arkadaşları, öğrenciler vb.) tarafından olumlu ve motive edici olarak değerlendirileceği varsayılabilir. Bu varsayım ile çalışmanın amacı, çalışma hayatında duygusal zekâ, algılama ve motivasyon arasındaki ilişkinin araştırılmasıdır. Bu ilişkiler bütünün değerlendirilerek uygulama sonuçları ile desteklenmesi konunun iş hayatındaki muhtemel işlevselliğini yansıtması açısından önemlidir.en_US
dc.description.abstractRecent studies show that emotional intelligence has the key role in understanding and satisfying the emotional expectations of the human resources. With this frame, the superiors having high emotional capabilities (manager, leader, academician etc.) would be evaluated positively and motivating by subordinates (labor, team mates, students etc.). With this presupposition the aim of this study is researching the relation between emotional intelligence, perception and motivation in work life.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherÇanakkale Onsekiz Mart Üniversitesien_US
dc.rights.uriinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDuygusal zekâen_US
dc.subjectAlgılamaen_US
dc.subjectMotivasyonen_US
dc.subjectEmotional intelligenceen_US
dc.subjectPerceptionen_US
dc.subjectMotivationen_US
dc.titleÜstlerin sahip olduğu duygusal zekâ yetilerinin, astlar tarafından algılanması ve astların motivasyonları üzerinde etkisi: ÇOMÜ öğretim elemanları ve öğrencileri örneğien_US
dc.title.alternativeThe subordinates’ perception about superiors’ emotional intelligence capabilities and the effect over subordinates’ motivation: The sample of COMU instructors and studentsen_US
dc.typearticleen_US
dc.authoridTR125153en_US
dc.authoridTR125103en_US
dc.relation.ispartofYönetim Bilimleri Dergisien_US
dc.department[Belirlenecek]en_US
dc.institutionauthor. . .en_US
dc.relation.publicationcategory. . .en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record