Browsing by Author "Bil, Erkan"
Now showing items 1-3 of 3
-
Büyük Veri Analizi ve Geleneksel Pazarlama Araştırmalarının Kısa Bir Karşılaştırılması
Özkaya, Murat; Bil, Erkan (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2021-06-30)Gelişen teknoloji ve dijitalleşen dünyanın bir sonucu olarak pazarlama araştırmalarında önemli değişimler yaşanmaktadır. Yaşanan bu dijital dönüşümün doğal bir sonucu olarak yeni analiz yöntemleri ve veri türleri ortaya ... -
Çevrimiçi oyunlarda kullanıcı etkileşimlerinin akış deneyimi ve elektronik ağızdan ağıza iletişime etkisi
Ababay, Atif Çağlar (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)Bu çalışma, çevrimiçi oyunlar bağlamında kullanıcı etkileşimlerinin akış deneyimi ve elektronik ağızdan ağıza iletişim (Electronic Word-of-Mouth - e-WOM) u?zerindeki etkisini incelemeyi amaçlamaktadır. Araştırmada kullanıcı ... -
Online marka deneyiminin marka değeri ve satın alma niyetine etkisi: Online yemek sipariş hizmeti veren mobil uygulamalar üzerine bir araştırma
Aydın, Derya (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Günümüz dünyasında teknolojinin gelişmesiyle birlikte tüketicilerin de istek, ihtiyaç ve alışkanlıkları sürekli olarak değişim göstermektedir. Yaşanan bu değişimler çerçevesinde online yemek sipariş hizmeti veren markaların ...