Eren, Selim SaidAyas, Nevriye2025-01-272025-01-2720121306-21741306-3553https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/390418https://hdl.handle.net/20.500.12428/18845Günümüz örgütleri yoğun teknolojik, ekonomik, sosyal ve kültürel değişimlerinyaşandığı küresel rekabet ortamında faaliyet göstermektedirler ve bu değişençevrede rakiplerinden farklılaşmaya çalışmaktadırlar. Farklılaşmaları için dehizmet odaklı olmaları gerekmektedir. Hizmet odaklılık hem hizmet işletmelerihem de üretim işletmeleri için önemli bir stratejik yaklaşımdır ve örgüt iklimininbir unsurudur. Örgütler açısından rekabetçi avantaj, müşteri tatmini, müşteribağlılığı ve örgütsel büyüme hizmet odaklılıkla gerçekleştirilebilir. Bir örgütünhizmet odaklılığı çalışanların algılamalarıyla ölçülebilir. Bu çalışmanın amacıhem bireysel hem de örgütsel hizmet odaklılık literatürünü incelemek ve hizmetodaklılık kavramı hakkında yapılan önceki çalışmaları sunmaktır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİşletmeHİZMET ODAKLILIĞIN KAVRAMSAL ÇERÇEVESİArticle83 (Özel Sayı)155181390418