Marangoz, Mehmet2025-01-272025-01-2720071304-88801304-8899https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/75863https://hdl.handle.net/20.500.12428/17598Günümüz yoğun rekabet ortamında müşteriler, satın alma davranışlarında bir çok bilgi kaynağından etkilenmektedirler. Bu bilgi kaynaklarından en önemlilerinden biri ise, müşterilerin ağızdan ağıza iletişim yoluyla birbirlerini olumlu veya olumsuz etkilemeleridir. Müşteri tatmininin ve buna bağlı olarak müşteri sadakatinin gittikçe önem kazandığı günümüzde, ağızdan ağıza iletişim, müşterilerin satın alma kararlarında (tekrar satın alma ve/veya değiştirme) çok önemlidir. Bu çalışma ile ağızdan ağıza iletişimin müşterilerin satın alma kararlarına (tekrar satın alma ve/veya değiştirme) etkileri incelenmektedir. Bu bağlamda 699 üniversite öğrencisinden anket yoluyla elde edilen verilerle, cep telefonu satın alma davranışlarında ağızdan ağıza iletişimin etkileri araştırılmıştır. Araştırma 5-23 Şubat 2007 tarihleri arasında sınıf ortamında sistematik örnekleme yöntemiyle yapılmıştır. Elde edilen sonuçlara göre, ağızdan ağıza iletişimin müşterilerin tekrar satın alma ve değiştirme davranışını etkilediği görülmüştür.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİletişimİşletmeSosyolojiAğızdan Ağıza İletişimin Müşterilerin Satın Alma Davranışlarına Etkileri: Cep Telefonu Pazarına Yönelik Bir AraştırmaArticle16239541275863