Uşun, Salih2025-01-272025-01-2720041300-8811https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/81206https://hdl.handle.net/20.500.12428/18843Bu çalışmanın amacı, hizmet içi eğitimde bilgisayar destekli öğretim uygulamalarının sağlayabileceği yararlar ve başarıda önemlietkenlerkonusundapersonelveyöneticigörüşlerini belirlemektir. Araştırma verilerinin toplanmasında Türk Kamu (Bakanlık) Sektörü'nde yer alan 9 Bilgi İşlem Merkezi’ndc görevli 118 personel ve 25 yöneticiye uygulanan anketten yararlanılmıştır. Verilerin analizinde frekans, yüzde, aritmetik ortalama, tek yönlü varyans analizi ve tukey B testi gibi istatiksel teknikler kullanılmıştır. Araştırma bulguları doğrultusunda ulaşılan bazı önemli sonuçlar şunlardır: Personel ve yöneticilere göre uygulamalarının başarıya ulaşabilmesinde en önemli etken \"donanım seçimi\"dir.Grupların hizmet içi eğitimde bilgisayar destekli öğretim uygulamalarının sağlayabileceği yararlara ilişkin görüşleri arasında (?=.05) grup değişkenine göre anlamlı bir farklılık bulunduğu saptanmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessBilgisayar BilimleriYazılım MühendisliğiEğitimEğitim AraştırmalarıHizmet İçi Eğitimde Bilgisayar Destekli Öğretime Yönelik Personel ve Yönetici GörüşleriArticle121193081206