Tuna, ArzuÇelebi, İsmetSilahçılar, ArifeSezgin, HandanŞıpkın, SevinçKaratutlu, CumaliŞener, Ayşın2025-01-272025-01-2720172147-1185https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/245284https://hdl.handle.net/20.500.12428/19116Bu araştırma kardiyopulmoner resüstasyon (Temel Yaşam Desteği- TYD) öğrenme programının etkisini, programın başarısını, uygulanabilirliğini değerlendirmek araştırmak isteğiyle planlandı. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi hemşirelik, ebelik, acil yardım ve afet bölümüne bu program verildi. Verilen eğitimin altı ay sonrasında yüksek başarı puanı ve pozitif geri bildirimler alındı. Öğrencilerin uygulamalrı da başarılı bulundu. Sağlık öğrencilerinin öğrenmesi için kullanılan bu yöntem, izleme- uygulama tekniğinw temellendirildi. Bu yöntem, edinilen bilginin erken ve geç dönemde akılda tutulmasında etkili oldu.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessEğitimEğitim AraştırmalarıAcil TıpSağlık Bilimleri ve HizmetleriHemşirelikKardiyopulmoner Resüstasyon (Temel Yaşam Desteği) Eğitimi Alan Sağlık Yüksekokulu Öğrencilerinin Bilgi ve Beceri Düzeyleri: Altı Aylık İzlem SonuçlarıArticle6318421848245284