Aslan, GoncaAraza, AylinBulut, Çağrı2014-07-032014-07-032012-12Aslan, G., Araza, A. ve Çağrı, B. (2012). Sosyal girişimciliğin kavramsal çerçevesi. Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi, 7 (2), 69-88.1306-8946http://gkd.comu.edu.tr/images/form/dosya/dosya_590810.pdfhttps://hdl.handle.net/20.500.12428/399Bu çalışmanın amacı, son zamanlarda yoğun bir biçimde irdelenen sosyal girişimcilik literatüründeki güncel gelişmeleri ve sosyal girişimcilik kavramı çerçevesinde tartışılan yeni bakış açılarını incelemektir. Bu bağlamda, Weerawardena ve Mort’un (2006) hazırladıkları ve 2002 yılına kadar inceledikleri sosyal girişimcilik literatürü özet tablosu geliştirilerek, 2012 yılına kadar getirilmiştir. Konuyla ilgili tablo çerçevesinde incelenen dört ana hat (çalışmaların amacı, alanları, anahtar boyutları ve tanımları) çerçevesinde, araştırmacılara ihtiyaç duydukları temel bilgilerin kompakt bir biçimde sunulması ile araştırmacılara kolaylık sağlanması hedeflenmiştir.trSosyal girişimcilikSosyal girişimciliğin kavramsal çerçevesiArticle