Gül, HasanBoz, Mustafa2025-01-272025-01-2720121309-8772https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/208364https://hdl.handle.net/20.500.12428/19012İnternet, küreselleşen dünyada pazarlamanın önemli araçlarından birisidir. Bu çalışmada, Türkiye'de otobüsle şehirlerarası yolcu taşımacılığı yapan firmaların, online rezervasyon ve satış sistemlerini ne ölçüde ve etkinlikte kullandıkları ölçülmeye çalışılmış ve bazı öneriler sunulmuştur. Araştırma evrenini, İstanbul, Bursa ve Ege bölge müdürlüklerine bağlı şehirlerarası otobüs firmaları oluşturmuştur. Araştırma sonuçlarına göre, firmalar İnternet sitelerini öncelikle reklam ve tanıtım, müşteriler ile iletişim kurma, müşterilere bilgi sunma ve veri tabanı oluşturma amaçları ile kullanmaktadırlartrinfo:eu-repo/semantics/openAccessİşletmeİNTERNET ORTAMINDA PAZARLAMA, ONLİNE REZERVASYON; ŞEHİRLERARASI OTOBÜS FİRMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAArticle31530208364