Şahin, LeventBacak, BünyaminGüler, Mehmet2025-01-272025-01-2720152148-9874https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/201995https://hdl.handle.net/20.500.12428/18066Çalışan memnuniyetinin sağlanmasında etkili olan faktörleri içsel, dışsal ve bireysel olarak değerlendiren bu çalışma, özellikle içerisinde yönetsel, örgütsel ve finansal unsurları barındıran dışsal faktörlerin çalışanlar üzerindeki memnuniyet algılarını ölçme amacı taşımaktadır. Bu amaçtan hareketle, Türkiye'de kendi sektörünün lideri konumunda bulunan Olimpia Oto Camları A.Ş. çalışanlarına yönelik bir \"memnuniyet algı anketi\" düzenlenmiş ve araştırmanın sonuçları analize tabi tutulmuşturtrinfo:eu-repo/semantics/openAccessİşletmeÇALIŞAN MEMNUNİYETİNİN SAĞLANMASINDA TEMEL DİNAMİKLER: DIŞSAL FAKTÖRLERİN ÇALIŞANLARIN MEMNUNİYET ALGILARI ÜZERİNDEKİETKİLERİNE YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASIArticle1722844201995