Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorAnsen, Eda Nazan
dc.contributor.authorFırat, Aytekin
dc.date.accessioned2015-05-11T08:38:29Z
dc.date.available2015-05-11T08:38:29Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationAnsen, E N. ve Aytekin, F. (2009). Turizm işletmelerinde elektronik pazarlama: Antalya ili "A grubu seyahat acentaları" örneği. Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi, 4(2), 117-134.en_US
dc.identifier.issn1306-8946
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12428/940
dc.description.abstractİnternetin hızlı gelişimi, iş dünyasında yer alan tüm sektörleri de ciddi boyutta etkilemektedir. Gerek ürün gerekse hizmet pazarlamasında tercih edilen internet, kamu sektöründen özel sektöre kadar birçok alanda kullanıma açıktır. Artık her sektörde, her alanda kullanılan internet teknolojisi ile yapılan işlerin maliyeti azaltılarak, hız, rahatlık, kolaylık, zaman gibi avantajlar ön plana çıkmaktadır. Tanıtım-Pazarlama-Satış gibi hizmetlerin internet ortamında müşterilere sunulabilmesi, hem işletmeler hem de müşteriler tarafından oldukça tercih edilen bir yöntem olma özelliği kazanmıştır. Her iki kesim içinde çeşitli avantajlar sağlayan elektronik pazarlama uygulamaları ile iş akışının kolaylaşması, zaman kazanımı, yüksek kâr elde etme gibi olumlu sonuçlar elde edilebilmektedir. Bu anlamda, incelemeye konu olan elektronik pazarlama uygulamalarının geçmişten günümüze gelişimi, tercih edilme nedenleri, avantajları-dezavantajları ve turizm sektöründe internet kullanımı ile elektronik pazarlama uygulamaları, Antalya ilinde faaliyet gösteren "A Grubu Seyahat Acenteleri" bünyesindeki işletmeler de görgül olarak sınanmıştır.en_US
dc.description.abstractRapidly progress of internet influence all sectors taken part in business world. The internet, favored in either product or in service marketing is open for usage from public sector to private sector. Now, with internet which is used in all areas, costs are decreased, advantages such as speed, comfortableness, ease, timing come to front in all indrustries. Being presented of introduction, marketing, selling us services via internet is so important method for not only customers but also companies. Activities of electronic marketing which provide various advantages to both side deal with positive results such as making easy of business, saving time, having high profit. Therein, progress of electronic marketing since the past, reasons of preference advantages and disadvantages and using internet technology in tourism with electronic marketing applications will be searched around "A Class Travel Agencies" which are based on Antalya Region.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherÇanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezien_US
dc.rights.uriinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİnterneten_US
dc.subjectTeknolojien_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.subjectTurizmen_US
dc.subjectElektronik pazarlamaen_US
dc.subjectTechnologyen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectTourismen_US
dc.subjecte-Marketingen_US
dc.titleTurizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama : Antalya İli "A Grubu Seyahat Acentaları" Örneğien_US
dc.title.alternativeElektronic Marketing in Tourism Businesses : the Case of Antalya Province "A Class Travel Agencies"en_US
dc.typearticleen_US
dc.authoridTR20911en_US
dc.relation.ispartofGirişimcilik ve Kalkınma Dergisien_US
dc.department[Belirlenecek]en_US
dc.institutionauthor. . .en_US
dc.relation.publicationcategory. . .en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record