Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorTüfekci, Ömer Kürşad
dc.contributor.authorTüfekci, Nezihe
dc.date.accessioned2015-04-30T12:07:44Z
dc.date.available2015-04-30T12:07:44Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationTüfekci, Ö. K. ve Tüfekci, N. (2014). Pazarlama yeniliği ile pazarlama performansı ilişkisini açıklamaya yönelik bir vaka çalışması: Süleyman Demirel Üniversitesi olimpik yüzme havuzu örneği ve bir model önerisi. Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi, 9(1), 161-182.en_US
dc.identifier.issn1306-8946
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12428/912
dc.description.abstractPazarlama yeniliği girişimciliğin bir aracı olarak ele alınabilmektedir. Pazarlama yeniliği yeni süreçler ve farklılık meydana getirmektedir. Bu araştırmada pazarlama yeniliği ile pazarlama performansı ilişkisi açıklanmaya çalışılacaktır. Bu kapsamda Süleyman Demirel Üniversitesi Olimpik Yüzme Havuzunun pazarlama stratejisi ele alınarak bir vaka çalışması yapılmıştır. Araştırmada pazarlama yeniliği değişkenleri olarak ürün, fiyat ve tutundurma faaliyetleri; pazarlama performansı göstergesi olarak satışlar ve müşteri memnuniyeti ele alınmıştır. Araştırma sonucunda pazarlama yeniliği ile pazarlama performansı arasında anlamlı bir ilişkinin olduğu söylenebilir.en_US
dc.description.abstractMarketing innovation can be dealt with as a tool of entrepreneurship. Marketing innovation creates the new processes and diversity. In this study it will be tried to clarify the relationships between marketing innovation and marketing performance. In this context, it was conducted a case study by means of tackling marketing strategy of Olympic Swimming Pool of Suleyman Demirel University. It was examined product, price and promotion activities as of variables of marketing innovation; sales and customer satisfaction as of indicator of marketing performance. As a consequence of this study, it was found a significant relationship between marketing innovation and marketing performance.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherÇanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezien_US
dc.rights.uriinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYeniliken_US
dc.subjectPazarlama yeniliğien_US
dc.subjectGirişimciliken_US
dc.subjectStratejik pazarlamaen_US
dc.subjectSpor pazarlamasıen_US
dc.subjectInnovationen_US
dc.subjectMarketing innovationen_US
dc.subjectEntrepreneurshipen_US
dc.subjectStrategic marketingen_US
dc.subjectSports marketingen_US
dc.titlePazarlama Yeniliği ile Pazarlama Performansı İlişkisini Açıklamaya Yönelik Bir Vaka Çalışması : Süleyman Demirel Üniversitesi Olimpik Yüzme Havuzu Örneği ve Bir Model Önerisien_US
dc.title.alternativeA Case Study on Articulating the Relationship between Marketing Innovation and Marketing Performance : Süleyman Demirel University Olympic Swimming Pool Sample and A Model Suggestionen_US
dc.typearticleen_US
dc.authoridTR21774en_US
dc.authoridTR135316en_US
dc.relation.ispartofGirişimcilik ve Kalkınma Dergisien_US
dc.department[Belirlenecek]en_US
dc.institutionauthor. . .en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record