Search
Now showing items 1-7 of 7
Erken çocukluk dönemindeki çocukların (60-72 ay) düşünme düzeylerinin ve okul öncesi öğretmenlerinin düşünme eğitimi ile ilgili tutumlarının incelenmesi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Araştırmanın genel amacı; okul öncesi öğretmenlerin düşünme eğitimi ile ilgili tutumlarının ve 60-72 aylık çocukların eleştirel düşünme düzeylerinin incelenmesidir. Çalışma evrenini, 2009-2010 Eğitim – Öğretim yılı bahar ...
Web tabanlı ödev takip ve değerlendirme sisteminin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015)
Bu araştırmanın amacı, Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı okullarda öğretmenlerin ödev verebildiği, verdiği ödevin kontrollerini yapabildiği, ödev performansları ile ilgili raporlar alabildiği ve ödev takibinin öğrenciler ve ...
Okul öncesi eğitim kurumu yöneticilerinin iletişim becerileri
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015)
Bu araştırmanın amacı İstanbul ilindeki MEB bağımsız anaokulu, ilkokul ve ortaokul ana sınıflarındaki öğretmen ve yöneticilerin iletişim becerilerini belirlemektir. Araştırmanın örneklemini 2014-2015 eğitim-öğretim yılında ...
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin işledikleri disiplin suçları ile aldıkları disiplin cezalarının değerlendirilmesi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015)
Bu araştırmada, 2005 ile 2012 yılları arasında Çanakkale ilinde çalışmış ve verilerine ulaşılmış 188 resmi ilköğretim okulu öğretmeninin işlediği disiplin suçları ile aldığı disiplin cezalarının neler olduğu ortaya konulması ...
Türkiye'deki sanat eğitiminin bir yansıması olarak 1977-2009 yılları arasında gerçekleşen sempozyum ve kongrelerin tespiti
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Ülkemizde görsel sanatlar (resim-iş) eğitimi alanında yer alan konuların ele alınması ve görülen olumlu ve olumsuz yansımaların değerlendirilmesi amacıyla düzenlenen Kongre ve Sempozyumlar da içerik olarak sanat eğitiminin ...
Okul öncesi öğretmenlerinin ölçme değerlendirmeyi kullanma düzeylerinin belirlenmesi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Doğumdan ilköğretime kadar geçen zaman insan yaşamının temellerinin atıldığı, gelişimin büyük ölçüde tamamlandığı kritik bir dönemdir. Ülkemizde de 0-6 yas çocuklarının eğitimine verilen önem son yıllarda giderek artmış, ...
Dinleme stratejileri öğretiminin beşinci sınıf öğrencilerinin dinlediğini anlama becerilerine etkisi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015-06-12)
Bu araştırmada, dinleme stratejileri öğretiminin, 5. sınıf Türkçe dersinde dinleme becerilerinin kazanılması üzerindeki etkisinin olup olmadığı sınanmaya çalışılmıştır. Araştırmanın temel amacı, dinlemenin geliştirilebilir ...