Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorYavuz, Aysun
dc.contributor.authorYılmaz, Zahide Berfin
dc.date.accessioned2024-04-16T06:21:55Z
dc.date.available2024-04-16T06:21:55Z
dc.date.issued2022en_US
dc.date.submitted2022
dc.identifier.citationYılmaz, Z.B. (2022) A survey study on English language instructor's perceptions, experiences, and expectations on online language education. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12428/5927
dc.description.abstractBu yüksek lisans tezi, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'ndaki İngilizce okutmanlarının; çevrimiçi dil öğretimine yönelik algılarını, deneyimlerini ve beklentilerini araştırmaktadır. Araştırma sorularını ele almak için gereken veriler karma yöntem yaklaşımı kullanılarak toplanmıştır. Nicel veriler, uyarlanan bir anket kullanılarak elde edildi ve veriler SPSS programı kullanılarak analiz edildi. Toplanan nicel verilerin analizleri betimsel analiz yöntemiyle yorumlanmıştır. Araştırmanın nitel verileri ise yarı yapılandırılmış birebir görüşmeler yoluyla toplanmıştır. Nitel verileri ayrıştırmak için içerik analizi yöntemi kullanılmıştır. Araştırmanın hem nicel hem de nitel verileri, öğretim elemanlarının çoğunun çevrimiçi dil öğretimine yönelik olumlu algılara sahip olduklarını, çeşitli zorluklar yaşasalar da süreçten keyif aldıklarını ve zorunlu ders katılımı gibi önerilerin süreci iyileştireceğine inandıklarını göstermiştir.en_US
dc.description.abstractThis master's thesis investigates the perceptions, experiences, and expectations of English language instructors in the School of Foreign Languages at Çanakkale Onsekiz Mart University. The data required to address the research questions was gathered utilizing a mixed method approach. Quantitative data was obtained from questionnaires and the data was analyzed using SPSS program. The analyzes of the collected quantitative data were interpreted with the descriptive analysis method. The study's qualitative data, on the other hand, was gathered through semi-structured one-on-one interviews. The content analysis method was used to break down the qualitative data. Both the quantitative and qualitative data of the study showed that most of the instructors had positive perceptions towards online language teaching, that they enjoyed the process even if they had various difficulties, and that they believed that suggestions such as compulsory course participation would improve the process.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherÇanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectExpectationen_US
dc.subjectExperienceen_US
dc.subjectInstructoren_US
dc.subjectOnline educationen_US
dc.subjectOnline EFL teachingen_US
dc.subjectPerceptionen_US
dc.subjectBeklentien_US
dc.subjectTecrübeen_US
dc.subjectOkutmanen_US
dc.subjectÇevrimiçi eğitimen_US
dc.subjectÇevrimiçi EFL öğretimien_US
dc.subjectAlgıen_US
dc.titleA survey study on English language instructor's perceptions, experiences, and expectations on online language educationen_US
dc.title.alternativeİngiliz dili okutmanlarının online dil eğitimine ilişkin algıları, deneyimleri ve beklentileri üzerine bir anket çalışmasıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalıen_US
dc.institutionauthorYılmaz, Zahide Berfin
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record