Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorAydın, Erdal
dc.contributor.authorYavaş, Aynur Tuna
dc.date.accessioned2023-12-11T20:00:59Z
dc.date.available2023-12-11T20:00:59Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=G_oJ1rKE4SgJUkomyAKpRw7VpumzEhkMHyR775jpywvgqlKEx48N3o-lVNKF6cvk
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12428/4862
dc.description.abstractBu tez çalışmasında girişimcilik eğitimi ve sosyal medya adaptasyonunun kadın girişimcilerin başarısına etkisi araştırılmaktadır. Çalışmada öncelikle girişimcilik kavramı açıklanmakta, girişimci türleri ve girişimcilik türleri çerçeveleri sunulmaktadır. Ardından girişimciliğin önemi ve tarihsel gelişimi üzerine bilgiler verilmektedir. Girişimcilik kavramının açıklanmasının ardından kadın girişimciliği ve sosyal medya kavramlarına ilişkin detaylı bir kavramsal çerçeve ortaya konulmaktadır. Araştırma yöntemi olarak nitel araştırma yöntemi kullanılmaktadır. Yarı yapılandırılmış bir görüşme formu ile kadın girişimciliğine ilişkin bir vaka analizi ve mülakat gerçekleştirilmektedir. Görüşme ile elde edilen bulgular yorumlanarak kategorize edilmekte ve sonuç bölümünde tartışılmaktadır.en_US
dc.description.abstractIn this thesis, the effect of entrepreneurship education and social media adaptation on the success of women entrepreneurs is examined. First of all, the concept of entrepreneurship is explained and the types of entrepreneurs and entrepreneurship types frameworks are presented. Subsequently, information on the importance and historical development of entrepreneurship is given. After explaining the concept of entrepreneurship, a detailed conceptual framework regarding the concepts of women's entrepreneurship and social media is presented. Qualitative research method is used as research method. A case study and interview on women's entrepreneurship is carried out with a semi-structured interview form. The findings obtained from the interview are interpreted and categorized and discussed in the conclusion section.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherÇanakkale Onsekiz Mart Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectGirişimcilik, Girişimcilik Eğitimi, Sosyal Media, Sosyal Medya Adaptasyonu, Kadın Girişimcien_US
dc.subjectEntrepreneurship, Entrepreneurship Training, Social Media, Social Media Adaptation, Women Entrepreneuren_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleSosyal medya adaptasyonunun kadın girişimcilerin başarısı üzerine etkisi: Nazire Coşkun örneğien_US
dc.title.alternativeThe effect of social media adaptation on success of women entrepreneurs: The case of Nazire Coşkunen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentÇOMÜ, Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage88en_US
dc.institutionauthorYavaş, Aynur Tuna
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid792413en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record