Search
Now showing items 1-10 of 34
“Görünen Elden Görünmeyen Ele” Girişimcinin Dönüşü : İnternet Çağında Kapitalizm ve Girişimcilik Üzerine Bir Değerlendirme
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2007)
Merkezi planlama sistemlerinin çöküşünden sonra girişimcilik hararetle tartışılan ve önemsenen bir konu olarak özellikle gelişmekte olan ülkelerde büyümenin temel dinamiği olarak görülmeye başlandı. Aslında girişimcinin ...
Aile İşletmelerinin Yaşam Serüveninde Duygusal Sahipliğin Rolü
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2009)
[No Abstract Available]
Girişimcilik mesleği ve Türkiye'deki iktisadi ve idari bilimler fakültelerinde girişimcilik eğitimi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2006-02)
Entrepreneur and entrepreneurship terms have been used in business management literature for a long time though there is no consensus on the definitions of the concepts. In the most common expression, an entrepreneur is a ...
Tarihsel süreçte girişimcilik kavramı ve gelişimi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2011-12)
Günümüz bilgi çağının hızla artan rekabet ortamı içerisinde ayakta durabilmek ve varlık gösterebilmek; toplumların ekonomik gelişmişlik düzeyine bağlıdır. Uygarlığın gelişiminde, özellikle sanayi toplumundan bilgi toplumuna ...
Ggirişimci kişilik özelliklerinin girişimcilik eğilimindeki etkisi: potansiyel girişimciler üzerinde bir araştırma
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2013-12)
Girişimcilik, özellikle son 20 yıldır üzerinde ağırlıkla durulan, ekonomik gelişmenin ve toplumsal refahın itici gücü olarak dikkat çekilen bir konudur. Bundan dolayı artık dünyanın her yerinde girişimcilik faaliyetleri ...
Pazarlama Yeniliği ile Pazarlama Performansı İlişkisini Açıklamaya Yönelik Bir Vaka Çalışması : Süleyman Demirel Üniversitesi Olimpik Yüzme Havuzu Örneği ve Bir Model Önerisi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2014)
Pazarlama yeniliği girişimciliğin bir aracı olarak ele alınabilmektedir. Pazarlama yeniliği yeni süreçler ve farklılık meydana getirmektedir. Bu araştırmada pazarlama yeniliği ile pazarlama performansı ilişkisi açıklanmaya ...
Girişimcilik motivasyonu ve işletme yenilikçiliği arasındaki ilişkinin araştırılmasına yönelik turizm işletmelerinde bir araştırma
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2011-12)
Literatürde girişimcilik motivasyonu ve işletme yenilikçiliği arasındaki ilişkiye dikkat çeken çeşitli araştırmalar bulunmaktadır. Bu doğrultuda Gökçeada’da bulunan 76 turizm işletmesi üzerinde gerçekleştirilen araştırmada ...
Girişimcilik finansmanında risk sermayesi ve melek finansmanı
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2012-12)
Sermaye işletmeler için önemli faktörlerden birisidir. Hiçbir işletme yeteri kadar sermayeye sahip olmadan gelişimini sürdüremez. Girişimler ile gelişimlerinin erken evrelerinde bulunan firmaların yüksek riskleri ve yeterli ...
Girişimciliği Etkileyen Çevresel Faktörlerle İlgili Girişimcilerin Tutumları : Bir Alan Araştırması
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2011)
Son zamanlarda üzerinde sıkça çalışmalar yapılan kavramlardan birisi de girişimci ve girişimciliktir. Gerek illerin, gerekse ülkelerin gelişmesi her şeyden önce girişimcilik faaliyetlerine ve girişimci özelliklerine bağlıdır. ...
Genel Bir Yaklaşımla Girişimcilik
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2009-06)
[No Abstract Available]