Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorÖzgüner Kılıç, Hicran
dc.contributor.authorÇakmak, Ali Çağlar
dc.contributor.authorFidan, Yahya
dc.date.accessioned2016-06-06T06:19:06Z
dc.date.available2016-06-06T06:19:06Z
dc.date.issued2015-12
dc.identifier.citationÖzgüner Kılıç, H., Çakmak, A. Ç. ve Fidan, Y. (2015). KOBİ’lerde yönetim ve pazarlama sorunları: Karabük örneği. Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi, 10 (2), 51-69.en_US
dc.identifier.issn1306-8946
dc.identifier.urihttp://gkd.comu.edu.tr/images/form/dosya/dosya_479601.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12428/1471
dc.description.abstractEkonominin bel kemiğini oluşturan KOBİ’ler değişim ve gelişim süreci içerisinde var olma savaşı verirken, yönetim ve pazarlama alanlarında da çeşitli sorunlar yaşamaktadır. Bu sorunların neler olduğunun belirlenmesi ve çözüm üretilmesi KOBİ’lerin daha etkin faaliyet göstermesine olanak sağlayacaktır. Çalışma Karabük özelinde KOBİ’lerin yönetim ve pazarlamaya ilişkin sorunlarını yöneticilerin bakış açısıyla tespit etmek ve çıkarımlarda bulunmak için hazırlanmıştır. Öncelikle literatür taraması yapılarak KOBİ tanımı ve sınıflandırılması yapılmış, yönetim ve pazarlamada belirlenen sorunlar aktarılmıştır. Anket yöntemi kullanılarak 176 işletmeden elde edilen verilere frekans analizi ve mertebeli derecelendirme analizi yapılarak bulgular yorumlanmıştır.en_US
dc.description.abstractWhile SME who form the backbone of the economy are fighting for existing in the process of changing and improving, a variety of problems are in the management and marketing fields.The determination of what the problems are and finding solutions will provide opportunity for working more effectual for SME.The research have performed for determining the problems of the SMEs about management and marketing by perspectives of the managers and making an inference.Firstly, by making a literature review, the definition and classification of the SME have been made, problems on management and marketing have been expressed.Findings have been commented after practising frequency analysis and gradually rating analysis on datas obtained from 176 business organization by using survey method.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherÇanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezien_US
dc.rights.uriinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYönetim sorunlarıen_US
dc.subjectPazarlama sorunlarıen_US
dc.subjectKOBİen_US
dc.subjectKarabüken_US
dc.subjectManagement problemsen_US
dc.subjectMarketing problemsen_US
dc.subjectSMEen_US
dc.subjectKarabuken_US
dc.titleKOBİ’lerde yönetim ve pazarlama sorunları: Karabük örneğien_US
dc.title.alternativeManagement and marketing problems in SME (small and medium sized enterprises): The model of Karabuken_US
dc.typearticleen_US
dc.authoridTR53386en_US
dc.authoridTR21270en_US
dc.authoridTR24436en_US
dc.relation.ispartofGirişimcilik ve Kalkınma Dergisien_US
dc.department[Belirlenecek]en_US
dc.institutionauthor. . .en_US
dc.relation.publicationcategory. . .en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record