Search
Now showing items 1-3 of 3
Bölgesel Kalkınma Aracı Olarak Ortak Marka Uygulaması ve Girişimcilik Açısından Önemi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2009)
[No Abstract Available]
Sivil Toplum Kuruluşlarında Müşteri Yönlülük ve İnovasyon Yönlülüğün Örgütsel Performansla İlişkisi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2007)
Today, profit making organizations’ two approaches, being innovative and customer oriented are considered as a top priority for the realization of their targets. NonGovernmental organizations are non-profit making ...
Algılanan Şirket İmajı ve Müşteri Tatmininin Müşteri Sadakatine Etkileri
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2007)
It has been understood that loyalty of a customer to the firm is a significant factor for the success of the firm. Therefore, in this study the effects of the firm’s image in the GSM sector on customer satisfaction and ...