Search
Now showing items 1-3 of 3
Öğretmenlere Yönelik Matematik Kaygı Ölçeği (Ö-Mkö) Geliştirme Çalışması
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2017-07)
Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin matematik kaygısını belirlemek için geçerli ve güvenilir bir ölçme aracı geliştirmektir. Araştırmanın çalışma grubunu, farklı branşlardan 487 öğretmen oluşturmaktadır. “Öğretmenlere ...
Matematiğin Doğası Hakkında İnançlar Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2017-10)
Bu çalışmanın amacı, uluslararası TEDS-M çalışması için geliştirilmiş Matematiğin Doğası Hakkında İnançlar Ölçeği’nin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirliğinin yapılarak geliştirilmiş Türkçe formun sunulmasıdır. Araştırma, ...
İngilizce Dil Öğreniminde Güçlükler Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2017-07)
Bu araştırma Üniversite öğrencilerinin yabancı dil öğretiminde karşılaşılan güçlüklere ilişkin algılarının betimlenmesinde kullanılabilecek geçerli ve güvenilir bir ölçek geliştirmeyi amaçlamaktadır. Çalışma sürecinde ön ...