Search
Now showing items 1-3 of 3
Kurumsal sosyal sorumluluk etkinliklerinin sivil toplumu algılama bağlamında değerlendiririlmesi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ETKİNLİKLERİNİN SİVİL TOPLUMU ALGILAMA BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ Bilgi çağıyla birlikte toplumlar bilinçlenmektedir. Toplumların işletmelerden beklentisi artmakta ve toplumlar beklentilerinin ...
Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarının tüketici marka bağlılığına etkisinin araştırılması
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARININ TÜKETİCİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI Günümüzdeki, iş dünyasının tüm boyutlarında olduğu gibi pazarlama alanında da yoğun bir rekabet gözlenmektedir. Rekabet arttıkça, ...
Türkiye'deki sanat eğitiminin bir yansıması olarak 1977-2009 yılları arasında gerçekleşen sempozyum ve kongrelerin tespiti
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Ülkemizde görsel sanatlar (resim-iş) eğitimi alanında yer alan konuların ele alınması ve görülen olumlu ve olumsuz yansımaların değerlendirilmesi amacıyla düzenlenen Kongre ve Sempozyumlar da içerik olarak sanat eğitiminin ...