Search
Now showing items 1-10 of 17
An investigation into types of multiple intelligences and activities used in English classes at primary schools
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
The main purpose of the study was to investigate primary school students’ multiple intelligences according to their preferences and how the multiple intelligences differ in terms of grade level, gender, school and English ...
Dördüncü sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersindeki özerklik desteği algılarının motivasyon, girişimcilik ve yaratıcılık ile ilişkisi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-06-16)
Bu araştırma, ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin Sosyal Bilgiler dersine yönelik özerklik desteği algılarının derse yönelik akademik motivasyon, girişimcilik ve yaratıcı düşünme becerilerine etkisini incelemeyi ...
Willingness to communicate in English as a foreign language among Turkish students in Turkey
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014)
İletişim kurma istekliliği ikinci dil ediniminde son yirmi yıldır büyük önem kazanmıştır. Bu çalışma üniversitede İngiliz Dili Eğitimi Bölümünde eğitim alan öğrencilerin İngilizceyi yabancı dil olarak sınıf içi ve sınıf ...
Sırtçantalı turistlerin seyahat motivasyonları ve ilgilenimleri : İstanbul'a gelen sırtçantalı turistler üzerinde bir araştırma
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)
Sırtçantalı turistler Dünya turizm endüstrisi içinde önemli bir pazar dilimi haline gelmiştir. Bu tez çalışmasında, İstanbul'a gelen sırtçantalı turistlerin, demografik özellikleri, seyahat alışkanları, seyahat motivasyonları ...
Üstlerin sahip olduğu duygusal zekâ yetilerinin, astlar tarafından algılanması ve astların motivasyonları üzerinde etkisi: ÇOMÜ öğretim elemanları ve öğrencileri örneği
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2016)
Son yıllarda gerçekleştirilen araştırmalar, insan kaynaklarının duygusal beklentilerini anlamak ve tatmin etmek konusunda duygusal zekânın anahtar role sahip olduğunu göstermektedir. Bu çerçevede duygusal yeterlilikleri ...
The Effect of Educational Videos Presented in Two different Content Stream on Motivation and Achievement of Students with Visual Learning Styles
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2015)
Despite the existence of a large body of research on multimedia materials presented to students with different learning styles in online environments, few studies have investigated different educational video types and ...
İşletmelerde Hedef Belirleme ve Etkili İletişimde NLP
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2010)
Günümüzde bir çok işletme, örgütsel hedeflere ulaşmak için NLP tekniklerinden faydalanmaktadır. NLP bir sonuca varmak isteyen bireyler için her türlü şartta başarı getiren yeni bir tekniktir. Bu kapsamda Nero-linguistik ...
Türkçe Eğitiminde Motivasyonu Artırmaya Yönelik Uygulamalar
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2013)
İnsanın iletişim sürecinde karşısındaki kişiyle düşünce alışverişinde bulunması dil kazanımları yoluyla olur. Bu yönüyle dil, aynı zamanda bütün öğrenme alanlarının da aracı durumundadır. Türkçe öğretmenlerinin bu bilinçle ...
Kadın Girişimcilerin Kişisel ve İş Yaşamına İlişkin Özellikleri, Motivasyonları ve Beklentileri Üzerine Bir Araştırma : Bandırma Örneği
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2009)
Bu çalısmanın genel amacı Balıkesir ili Bandırma lçesinde faaliyette bulunan kadın girisimcilerin profillerini, ise iliskin motivasyon kaynaklarını, beklentilerini ve bakıs açılarını belirlemektir. Arastırma, Bandırma ...
Yeni Ürün Geliştirme Perspektifinde Empati Becerisi, Motivasyon ve Performans
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2015)
Günümüz iş dünyasında, ileri teknoloji sektörlerinde faaliyet göstermekte olan işletmelerin, ürün geliştirme projelerine gittikçe daha fazla odaklandıkları gözlemlenmektedir. Her ne kadar ürün geliştiricilerin becerilerinin, ...