Browsing by Author "Fırat, Aytekin"
Now showing items 1-2 of 2
-
Muğla şehir markası ve imaj algısı; Muğla Sıtkı Koçman üniversitesi öğrencileri üzerine bir alan araştırması
Fırat, Aytekin; Kömürcüoğlu, Fatma (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2015)Şehir imajı insanların şehirlerle ilgili zihinlerinde oluşturdukları inançlar, fikirler ve izlenimler bütünüdür. İnsan beyni farklı kaynaklardan kendisine ulaşan bilgileri deneyimlerini kullanarak ve gözlemleri sonucu ... -
Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama : Antalya İli "A Grubu Seyahat Acentaları" Örneği
Ansen, Eda Nazan; Fırat, Aytekin (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2009)İnternetin hızlı gelişimi, iş dünyasında yer alan tüm sektörleri de ciddi boyutta etkilemektedir. Gerek ürün gerekse hizmet pazarlamasında tercih edilen internet, kamu sektöründen özel sektöre kadar birçok alanda kullanıma ...